Lite tävlingsbidrag

Jag har varit med i ett par tävlingar sista tiden. Det gör i alla fall att jag skärper mig lite extra när jag försöker tänka ut layoutens utformning. Jag vann inte men de var väldigt roliga att göra.
image16

Det här är Buppa, min sons allra bästa vän som finns i 3 upplagor hemma. Tävlingen var en skiss hos Mazzarin.


image15
Det här var en utmaning hos Scrapaddicted där man skulle använda gamla papper.  Det här pappret var bland de första jag köpte, för flera år sedan hos Minelle i Linköping. Sedan har det mest legat i en plastficka eftersom jag inte visste vad det skulle bli av det.  Till det blev det vit Bazill, stämpel från Forma och lite bling-bling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0